sportlov

Äntligen är det sportlov, så himla skönt. Hoppas bara att det blir varmare så man kan vara ute utan att frysa ihjäl. Och Cajsa som far till Spanien över sportlovet behöver inte oroa sig över att frysa... Ha så kul därborta!:)

Idag var jag Rebecka och Ida duktiga som for till skolan tidigare för att redigera klart filmen som skulle visas på lektionen, när vi kom dit märkte vi att vi inte ens visste hur man gjorde dom sakerna som behövdes.. Kändes jäkligt jobbigt att ha tagit sju bussen i onödan... På lunchen följde jag Rebecka hem och åt mackor oboy och jätte goda kladdmuffins. Sen for jag tillbaka till skolan för att ha bild, veckans drygaste lektion.

Blir nog en tidig kväll ikväll är så grymt trött, men först ska jag se lite oth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback