090611

I Tisdags hjälpe jag Sanna lite inför balen, och de blev gode stressigt.
Sen följde jag med Ida till Matto där några var och fotade dom, sen vidare till
balen där vi fick stå i flera timmar och kolla på jätte fina par som gick.

Igår var de skattjakten. Och som alla år tidigare vann c, vi tvåa och b sist.
Men den hära gången trodde vi att vi hade en chans, för vi hade nästan
gjort allting vilket vi inte brukar, men c vann med 31 poäng :(
Efter skolan följde jag med mamma & farmor in till stan och köpte lite småsaker
inför examen som är imorgon :D:D:D:D

Ska strax göra mig klar fara till skolan. Och idag ska vi vinna brännbollen!


Snodde en bild av jennie när jag kör vätskestaffeten ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att vara petig;) Men balen var tisdag, hehe;)



exaaaamen:D:D!

2009-06-11 @ 14:46:08
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback