01.04

Klockan är ett och jag ska upp tidigt imorrn då är de exaaaaaaaaaaaamen :D
Så himla skönt att få sommarlov, sen slippa sjulnässkolan! Men kommer sakna
våran klass som jag har gått med i 10 år och vissa sen dagis.
Ikväll hade jag sen träning kom hem klockan elva, efter de fixade jag lite småsaker.

Och Emma som for in till akuten efter min och eves order, hon fick en boll på
tummen på brännbollen. Så vi tyckte att hon skulle åka in så hon inte har ont
imorrn på examen.


förra året ♥








Kommentarer
Postat av: emma

lillfingret;)

2009-06-13 @ 12:43:40
Postat av: Joel

haha inte för att låta okänslig, men har jag förstått det rätt; hon åkte till akuten för att hon fick en boll på lillfingret?

2009-06-15 @ 21:18:33
Postat av: rebecca

men vafan ;) de blev ju jävligt stort och blått. Hon hade fått en spricka och skulle kanske få gips men de blev nå annat!

2009-06-16 @ 13:46:45
Postat av: Anonym

Okej, haha, det lät bara lite kul. Hoppas det blir bra snabbt:)

2009-06-16 @ 16:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback