Jacke skriver...

Hej, Rebecca ville att jag skulle starta en egen blogg
men då sa jag ifrån, så då ville hon att jag skulle skriva
på hennes blogg en gång i veckan. Hon har ju rätt lite läsare
så att det är ju dags att hon får hjälp av en erfaren bloggare som jag...

Jag ska försöka inrikta mig mest på Klädestips och mode
 och hur man kan matcha olika klädstilar...

Jag kommer även att skämta litegrann
ungefär som jag gjorde här ovanför.

Nu ska jag inte skriva något mer idag men hade tänkt
avsluta med ett skämt som jag kom att tänka på igår
när jag inte kunnde sova.

Det var två klockor som skulle gå över en väg.
När den ena gick över så kom just en långtradare.
Då skrek den andra klockan,  WATCH OUT!!!!
Ganska klockrent eller hur? =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha!:)

2009-02-12 @ 14:33:36
URL: http://rebeckala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback