framtidståget

idag var framtidståget på skolan och informerade om framtiden, om gymnasievalet och så .. jag vet verkligen inte vad jag ska välja! Och jag vet att de är många som inte vet. Och de är inte länge kvar tills vi ska göra vårat första val . Så jag ska försöka börja tänka va jag kanske vill gå. Men det är så svårt eftersom jag har ingen aning! Jag har inte ens tänkt på jag vill jobba med, man brukar ju ändå ha ett drömyrke men nä inte ens de har jag! äh nu ska jag sluta tänka på de, och skriva nå roligare.

har haft handbollsträning idag, de var kuuul :)
sen fick jag höra att julia ska till Portugal med flickor 16 landslag tror jag det var :) grattis!

 
en gammal bild på mig och julia ;) <3

ska sova godnatt, pusstjing!

Kommentarer
Postat av: sofia löfgren

Det ordnar sig vännen! :-)

2008-09-10 @ 08:36:51
URL: http://sofialofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback