skoljoggen

idag hade vi skoljoggen. Då får man tävla att springa, åka rollerblades, klä ut sig, gissa hur många godisar det är i en godisburk eller bara vara lat och gå runt och svara på frågor! ;> jag var lat och gick. Den är 8.5 km lång! ;) Årets tema var OS, vissa gick väldigt lättklädda brrr va kallt. tex en gick bara i handduk inga skor eller nå ;o haha. men det är allltid kul och kolla på alla som har klätt ut sig =)

när jag kom hem somnade jag från 3 till 5! sen for jag och emma med fikat vi skulle sälja på föräldramötet. det gick bra tror jag! sen for jag på handbollsträning. Ska nog göra fördjupningen lite nu.. imorgon drar jag till a-jaur med jacke! ;D


anna utklädd till Usain Bolt :)
om ni vill se mer bilder http://www.edu.pitea.se/sjulnas/sjulnas_hog/index.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback