seriös träning?

idag var den roligaste fysträningen ;p när jag kom dit var de bara jag, amanda och arne! Och vi visste att det inte skulle komma så många så arne sa- om vi blir så lite att vi rymms i min bil far vi till stan och ser match! isk f-95 var de som spela.
Men då kom det fler och vi blev 6 st på träningen! Vi börja träna och de gick jäätteee bra, hahaha.
När vi skulle nicka såg vi ut som nybörjare, missa hela tiden bollen, och var skit stela i kroppen! ;P Sen kommer jessica och ska skjuta i mål, men ist skjuter hon sig själv i ansiktet! hahaha fy fan va kul de var. Då for vi in till stan för den träningen var ju inte den bästa precis ;p

När vi kom dit träffa vi Linn och Dennis, dennis hade haft hockey fys som hade varit liite jobbigare än våran fys ;) haha. Isk vann typ me 7-0, hängde inte me hur många mål dom gjorde. Men dom vann iaf me mycke! :D

nu måste jag plugga engelska glosorna som vi har till imorrn ..


Jessica och Sanna skrattar när jessica sköt sig själv ;)

Linn ligger och skrattar åt jessica ;) hahahah

på väg in till stan;)

isk - ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback