tråkigt

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
tänkte nog inte så mycke då!
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
?
3. Vilket ord rimmar på "test"?
häst
favoritoritplanet?
har ingen
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
pappa
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
har ingen bra låt på mobilen.
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
ett vitt linne
8. Sätter du etiketter på dig själv?
nej tror inte de:)
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
är barfota
10. Ett ljust eller mörkt rum?
ljust!
11. Vad gjorde du vid midnatt?
sooov
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
okej sitter vid datorn och ska snart lägga mig :) ska upp klockan sex!
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
ingen aaaaning
14. Vilket uttryck använder du mest?
hm , vet inte!
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
jacke
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Huubert ;)
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
inga!
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
inga!
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
svårt ;p

20. Din värsta fiende?
vet inte :)
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en bild på mig, ida, krille och sanna när vi badar i Kreta! <3:D
22. Vad var det senaste du sa till någon? 
hm, jag tror inte jag fattar!
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en mijon dollar, men skulle ändå vilja flyga :)
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
jo ;)
25. Senaste låten du lyssnade på?
Nån abba låt sen idol :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback