twilight

i lördags vann vi båda matcherna mot kiruna! haha, andra matchen trodde våra tränare att vi skulle få värma upp 50 min på planen, sen när vi gick ut på plan var det visst 10 minuter kvar -.- smarta! hahah. men det gick ändå bättre typ. Sen for jag direkt till stan till Krille, han lagade jätte god mat till mig sanna och jacke! Sen for vi och såg twilight, det är en av dom bästa filmer jag har sett.. ååh vill se den nu igen!! och vampyren är så snygg :o jag grät under filmen och efter! och det är ingen gråtfilm egentligen ;) haha. Sen for jag och sov hos älsklingen <3

idag följde jag johanna på bingo och sålde lotter och godis. Efter det for vi till mig och baka kladdkaka och varm oboy med grädde. Det blev jätte gott (y) sen såg vi sanningens ögonblick.




Kommentarer
Postat av: Jakob

Du grät som vid fel tillfällen tyckte jag ;) <3

2008-11-23 @ 22:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback