PÅSKLOV

det var ett tag sen jag blogga. men det har inte hänt så mycket mer än att vi fick påsklov igår =D
jätte skönt.och igår var jag på paus och klippte mig som verkligen behövdes, jag klippte & blekte
det. jag blev jätte nöjd!sen for jag tll jacke och sen kom ida och då gick vi till martin och var där!
sen sov ida hos mig, och idag följde jag till ida och åt där ^^ sen ville vi jätte mkt till martin men
hade ingen skjuts och så , då gick vi och la oss i hennes säng och vi somnade direkt typ sen
kom mamma och hämtade mig =) i påsk vill jag köra skooter. vi ska till mormor och då skulle j
ag och pappa köra skoter dit och kanske till tällis å vara med och vara med massa där. men nu
är min pappa sjuk har varit det i en vecka snart -.- men nu har han typ ingen feber, och jag hoppas
vekligen att han blir frisk annars blir det ingen rolig påsk. ha ett trevligt lov

ska sova nu är skit trött ! ;> godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback