HELG

Fredag
i fredags var jag på skolan. det är den jobbigaste dagen på hela veckan inte kul! men dom går som ändå snabbt för att det är helg. På skolan bestämmde jag linn jacke och viktor att vi skulle och mötas i singstar jag&linn mot
viktor&jacob i skicka micken. så hela dagen gick dom och sa att dom skulle vinna över oss , hahah!
när jag kom hem åt vi taco goott som vi äter varje fredag typ xD sen bar det av till linn .
först såg vi lite tv sen började vi att spela skicka micken , och gissa vem som vann? jag och linn båda gångerna!
sen såg vi tv. sen for vi hem kring 12.

Lördag
igår vaknade jag klockan halv 9 hade fotbollsträning 10 , ibörjan hade 1 tim vanlig träning! sen hade vi
miniturnering vårat lag var ; jag , camilla, johanna , amanda och sofie! jag minns inte hur det gick för att vi spelade
så många men jag vet att vi förlorade en ;) haha. efter träningen duschade jag och sen gick jag över till
farmor och åt våfflor gooottt x) sen gick jag till johanna och färgade hennes hår , Det blev snyggt =) sen åt vi nå kycling gryta med ris! det var också gott ;) sen kom jacke hit , vi spelade vem vill bli miljonär ! =) sen spelade vi hon slukades av vargen där ska man typ förklara ord för medspelaren . det var jag jacke johanna mot mamma och pappa .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback