TÄLTNING

igår kväll for jag och tältade och badade , åkte linbana :) skit kul.
vi gjorde inte så mkt typ grillade och myste på, gjor
de våran älsklingsak busringde ;) hahhaa!
'
just nu ligger jag ute i solen och steker, det blåser lite kallt ibland fast det är ganska skönt.
jag ligger hära och hoppas man får lite brunfärg =)

och imorgon skulle jag egentligen till vimmerby,naturiska museet, shoppa, grönan.
men det blev inte, mamma och pappa tyckte det blev för mycket som jag också märkt att
det blir. eftersom vi skulle ha kommit hem samma dag som jag far till gothia och de kostar
ju pengar och snart äre ju pdol med ;) så det var ju lika bra egentligen.
så nu är det bara man hittar på nånting här hemma och får hopppas på soooooool :))


jag när jag åker linbana ner i älven, läskigt men roooligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback