BORTA BRA - MEN HEMMA BÄST

är det så? ja jag tror det! :) det är skönt att fara bort och komma till nånting nytt och tråkigt att fara därifrån.
Men det är så skönt att komma hem, till sin sköna säng och få sova slippa ligga på en äcklig luftmadrass
i ett litet klassrum med massa andra och ha en himla röra. Men samtidigt är det också så kul.

nu är jag kommit hem från göteborg. När vi kom dit var det jätte soligt och fint väder (y) men då skulle vi
packa upp och sånt! På måndag var det invigning både jätte kul och lite mindre kul. I början var det lite
långtråkigt med sen blev det så himla kul när alla sjöng . Iår var det också nått speciellt som kanske alla
andra år då, men det var ett par som gifte sig som hade träffat varandra när dom var unga på Gothia och
nu gifte dom sig :) jag orkar inte berätta allt som hänt dag för dag berättar bara det som kommer upp i huvudet just nu! Dom första vi lärde känna var nog Danskarna som var jätte härliga och lite jobbiga haha . Sen lärde vi känna några från stockholm som var jättesnälla.

Jag linn och Johanna var dom enda som for på Gothia discot på Torsdag. Det tpg bara en halvtimme att köa =) men vi kunde inte vara där nå länge för vi skulle vara hemma klockan 11 som sög, men vi fick iaf daaansa!
onsdag kväll for vi till Liseberg hela laget, när vi var påväg ringde sofies mamma - lever ni?!? och då fick vi veta att rainbow hade gått sönder ;s och massa hade skadat sig osv. men vi for iaf :)
på fredag så var vi först på stan jag köpte bara und erkläder, sen for vi på liseberg igen! sen kom julia dit
och hon ville sååå mycket på disco . så jag johanna och sofie följde julia till hennes lägenhet i gbg och fixade
oss liite och for! men när vi kom dit var det hur lång kö som hellst så vi orkade inte och istället gick på donken och köpte mcflurry =)

på vägen hem i tåget såg julia några snyggingar som hon bad komma in i våran hytt! det var några lulebor.
vi satt och pratade typ hela kvällen och hade skit kul, som om vi hade känt dom skit länge. Ire,Adam och en till som jag inte vet namnet på stannade till typ halv 4. Vi berättade skit dåliga skämt men vi var så trötta så vi dog av skratt typ hahah.

och nu vill jag vara med jacke, har saknat han! men han är på deras stuga i Sleng!

jag har haft en jättejätte rolig vecka i gbg på gothia! kommer sakna dom man lärt känna som man kanske aldrig mer
kommer att träffa :)


berättar hur matcherna gick i nästa inlägg och det kommer att komma massa bilder sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback