5 DAGAR KVAR

det är bara 5 dagar kvar till Gothia , åh så kul det kommer att bli =) nu kommer jag räkna ner till lördag.
vi far med tåget från älvsby tågstation sent på kvällen. ikväll har vi gothia möte på träningen
när dom pratar om det kommer jag inte kunna sitta still för då kommer jag längta ännnu mera!

efter gothia mötet har vi egentligen träning, men min kusin isabel, moster och terje har kommit hit
från norge som jag var hos 17 maj! så då ska vi på stugan och grilla kött osv.
och då kanske hubert och hennes chinchilla får träffa varanda, fast det är tjej&kille så vi får se om
det går =)  så hubert inte blir galen i tjejen.
 
hade också tänkt para dom nästa sommar . gu så gulligt med chinchillaungar ;)



sanna och hubert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback