kalix

igår var jag i storfors på min farbrors och hans kompis 50 års fest. Det var inte så kul men god mat :) for hem kring 9, gjorde inte så mycket, sen kom jacke och sov hos mig!

idag skulle pappa väcka mig 8.. men han hade ställt sin väckare på halv 10 och amanda
skulle hämta mig kvart över 9, så jag fick stresssaa.
iaf vann vi matchen med 12-20 mot Kalix.
och på vägen hem var agge jävligt lejd, hon satt typ och mima sina två låtar hon hade på mobilen nån larvsång och jag såg mamma kyssa tomten. Men det var iaf skit kul, så vi höll på dö av skratt men det lät ingenting och då skratta vi ännu mer.. äh det går it förklara men det var iaf kul :) ni kan läsa på camillas blogg, hon skriver bättre ;-)

just nu sitter jag i en massage stol som är skit skön , om ni ville veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback