VINTERKYLA?

träningen idag gick ganska bra! helt seriösa var vi väl inte men. I slutet av träningen blev det så kallt så det kändes nästan som vinterkyla ;s sommarvärmen for lika fort som den kom! Det hära har typ varit ett sommarlova utan sol =( inge kul.. Och det skulle inte förvåna mig om det bli fint väder när skolan början om, då man måste vara instängd i ett klassrum och i den fulast & tråkigaste skolan (sjulnässkolan) man får väl försöka hitta på nått kul utan sol&värma dom sista veckorna av sommarlovet! ;> skulle gärna vilja besälla en utlandsresa som många ska göra pga sveriges dåliga väder.

nu ska jag hoppa in i en varm dusch och sen äta nånting, känner att jag börjar bli hungrig! hade bra.


skulle inte vara helt fel att fara utomlands, =)

ida,sanna,jag,krille första dan på kreta07, blekfisar :)

Krille och Sanna


Elafonissis , ska man till kreta är det nästan ett måste att fara dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback