SEVEN NATION ARMY

nu är jag nyduschad och fräch..

kom nyss hem från Luleå typ! ;> matchen gick inte så bra, vi förlorade med 1-0 men vi kämpade iaf bra! Börjar bli van att förlora nu.. Men det är för att vi är i en högre serie och möter typ 92, 92 och 90 och vårat lag är nästan bara 93:or, några få 92:or ;) tack för ni som önskade mig lycka till i det förra inlägget =) nu ska jag viiiila, min träningsverk i magen efter fysen i söndags blir inge bättre. lika jobbigt varje gång som jag ska sätta mig upp! haha.


haha jag i vitt på gothia ;> fråga inte vad jag gör med
armen ;o hahah

Övre raden fr vänster: Arne,Linn,Anna,Jessica,Anna,Frida
Nedre raden fr höger: Helena,Jag,Jennie,Angelica,Sofie,Alle,Johanna,Amanda,Ida,Camilla och Thure!
några stycken är inte med här på bilden! ;>

Kommentarer
Postat av: caroline

kolla gärna min blogg!

2008-08-05 @ 23:47:01
URL: http://carolinejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback