pentryt/bergsklättring

jag,jacke,viktor ochlinn for ut och åt på pentryt! på vägen dit blev vi stoppade av Polisen, men både linn och jacke hade körkort, men tjejen sa till jack - jag tyckte du lullade på lite på vägen, kan du erkänna det själv? hahahha.
På pentryt åt jag de vanliga friterad kyckling och lika gott varje gång. Älsklingen bjöd mig på middagen <3 tack, du är bäst!Efter de for vi på coop och handlade chips,dricka, godis och dipp ;) när vi kom till jacke kom vi på att vi ville till eliasgrottan. så vi for dit och började våran vandring med massa saker! men vi kom till grottan med en stor omväg så vi fick klättra lite mer än vanligt. sen gick vi ner i grottan som har blivit mycke mindre än förr för det ha rasat igen lite. jag vet egentligen inte hur jag vågar ner dit men =) Sen skulle vi ändå upp till toppen för att grilla och så! Och det såg inte så långt ut. Men lättare sagt än gjort. För brant var det och vi fick klättra och svettas och bära saker, mycke jobbigare än ett fyspass. men vi tog oss upp svettiga! ;) vi grillade där och mysde och såg på utsikten av Svensbyn! Sen sent på kvällen när det var skit mörkt gick vi hem som gick mycket bättre eftersom det var nerför mindre packing eftersom vi hade ätit upp det mesta. Det gick iaf bra och vi tog oss ner (y) en sak var konstig, jag var inte nå rädd när det var så där mörkt i skogen som jag brukar vara efter alla skräckfilmer jag har sett!

BILDER KOMMER SENARE (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback