SUNDSVALL

Fredag for kring 9 till sundsvall och var framme kring 3 med några fikapauser ;)
när vi kom dit gick jag,sofie,johanna & elina på stan . eller stan uti IKEA som
vi kallade det. När vi gick om kring i stan så såg vi att det var fullt med folk som
stod vid en liten scen sen fick vi veta att Charlotte Perrelli skulle uppträde med
3 låtar så då stannade vi och såg hon , sen åt vi på Mcdonalds .
kring 6 for vi till förläggningen där vi skulle sova ;D

Lördag
vaknade vi klockan 6 tror jag det var , for och åt frukost.
första matchen vann vi med 17-5
andra matchen vann vi med 9-4
tredje matchen vann vi med 15-4
så vi vann gruppen ;D på kvällen for vi till förläggningen och vilade.

Söndag
vaknade vi kring 7 å for och åt frukost.
åttondelsfinal vann vi med 12-3
kvartsfinalen vann vi med 8-2
semifinalen förlorade vi =/ minns inte resultatet men 6 bollar förlorade vi med,

men vi var jätte duktiga tycker jag ! ;D
sista matchen var alla jätta trötta men vi tog oss
till semifinal det var ju iaf jätte bra . och det gick bra
för alla LIF lag som var där ;>

Jag vet inte exakt om resulaten var så men ungefär iaf ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback