SISTA PRAODAGEN

idag var min sista praodag på Hultan .. för imorgon drar jag till Sundsvall på handbollscup!
äntligen hade man lärt sig namnen och lärt "känna" dom och så. men på ett sätt är det också
skönt att slippa deras skrik , men dom är så otroligt söta =) efter jag hade varit på hultan gick
jag till evelina! hon hade praoat på cafè röda lyktan så hon hade några goda bakelser och
massa med glass ^^ så vi smakade lite och satt och pratade.
ikväll blir det packa till imorgon far kring 8.00 |-) ska åka själv i bilen med ma&pa men det blir
lite skönt att ha hela baksätet för sig själv och soova men tråkigt! ;> har ni lite att göra äre bara
att smsa eller ringa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback