ÄNTLIGEN

går det blogga igen. Brukar inte blogga så ofta för har ingenting speciellt att säga
men nu har jag haft det och då går de självklart inte att blogga! jajja kan börja
berättaom några dagar;

Fredag var jag med ida,emma,jennie och ida och så let's dance finalen. Sen sov
jag hos idag.

Lördag vaknade jag och ida tidigt för vi skulle spela fotboll med
 isk damer mot trångfors vi förlorade med 4-0 men vi hade bara en
avbytare och massa tjorv med saker och ting ;> men sen var det 5 straffar
för det var DM och då om det skulle bli lika me poäng och så gjorde vi det.
och då vann vi straffarna iaf! :D på kvällen for jag,emma och ida till jakob
och var med han och martin. sen sov jag hos ida med.

Söndag spelade jag och ida med damerna igen mot Blåsmark. Då förlorade
vi med 1-0.. på kvällen var jag väldigt trött och slappade bara =)

Måndag började alla 8:or praoa. Jag praoade på Hultan ett dagis i lillpite
 från 3-5 år ska praoa till på torsdag eller! egentligen till på Fredag men
då drar jag med handbollen till sundsvall på cup :D första dagen försökte jag lära mig
namnen och lära känna dom , och dom små liven är så himla söta men
deras energi tar aldrig sluut! så jag gick hem med huvudvärk hahah!
 jag jobbar från 9-3 alla dagar. (y)

Tisdag
lekte vi mest med barnen läste böcker, ibland fick man läsa samma bok
om och om igen (; vi var ute i det härliga vårvädret och lekte . Och alla barnen blev
väldigt blöta eftersom det fanns många intressanta vattenpölar ute. Även denna
dag gick jag hem med huvudvärk dock inte lika mkt men ;D förresten så är detta
min dag , april april . jag älskar luras har lurat mamma & pappa några gånger
och jakob några x antal gånger och än är dagen inte slut - he - he - he!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback