London

For till London med min familj, mormor, kusin, moster och Terje i Lördags. Vi kom hem i Tisdags. Varför jag inte skrivit nånting om det tidigare är för att det var en konfrimationspresent till Isabel, så hon visste inte nånting om resan. Därför har jag inte vågat skriva nånting.

När hon kom till hotellet var vi redan där, och hon visste inte om att vi var där. Så jag skulle klä ut mig till en servitris och ge henne en kaka. Så Sanna sminkade mig och så gick jag och knacka på, och hon såg inte alls att det var jag. Så det blev lyckat!

Vi har haft en underbar resa med besök på Madame Tussauds, där vi såg en sjukt cool 4d film. Vi har sett Mamma Mia som var så grymt bra!! Vi åt middag på en av Gordon Ramseys kök där vi fick laga en av våra 6 rätter. Vi åkte London Eye och shoppade såklart.

Bilder kommer snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback