21 april

Igår efter träningen for jag och sov hos Victor. Vi såg film och Vampire Diaries, men var så himla trött så somnade hela tiden. Idag skjutsade han hem mig och nu sitter jag och gör inbjudningskort till min gamla mamma som blir 50 år till sommarn.  Ikväll ska jag vara med Emma, vi försöker komma på nått vi kan göra. Men eftersom dom flesta har farit till bort finns det inte så mycket att göra. Så det blir väl att vi ser film eller nått. Hon smsa just och sa att det blir grillad kyckling till middag, inte dåligt:)

Imorgon far jag och Victor till Hattudden och mest troligt sover där. Vi ska äta grillat med familjen, det blir jävligt gött. Får även träffa lilla Leia, blir kul eftersom jag bara träffat henne en gång. På lördag morgon far jag och Victor till deras stuga i Kittelfjäll och åker skidor. En bra start på lovet!

Vi får väl se när jag skriver nästa gång. Ha en bra påsk allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback