rubrik

har inte orkat uppdatera på väldigt länge, har ingen lust nu
heller men känner att  jag måste nu. Vet inte riktigt vad jag
ska skiva. De har faktiskt inte hänt något speciellt sen sist jag skrev.

Valborg var väl sådär, blev inte riktigt som vi hade tänkte men
de var okej, kul att träffa alla!
I Fredags var jag på jackes stuga i vitsand med vickan per anna
towe linn & julia, vi grillade och bastade blev inte så sen kväll
eftersom dom flesta var trötta sen valborg.

Lördag stod jag och ida p-vakt på Piteås match, fast vi hade en liten
parkering så deblev inte så jätte mycket jobb, satt mest på en bänk pratade.
på kvällen var jag med emma, vi ville hitta på nånting kul men de är
inte lätt när man är i Lillpite och alla är borta.

har snott lite bilder;

Valborgs bilder från jessica




Bilder från julia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback