helg

har inte orkat blogga nånting i helgen. Så skriver
lite kortfattat hur helgen har sett ut.

fredag for jag och ida och såg domarcupen hela kvällen.
Från 6 till 12 blev de, vi var grymt trötta i slutet.

lördag for jag och jacke till linn och såg melodifestivalen,
de börjar bli en tradition. Där var också amanda, jim och
anna! :) Men melodifestivalen sög, efter de drog vi till jacke
och spelade gh.

söndag var jag, jacke och david och körde skoter, vi
gjorde upp en eld och grillade korv. Sen på kvällen
var vi med vickan, pär, anna och linn. Vi såg Patrik
1,5 och bakade en god kladdkaka.

ikväll - fotbollsmöte sen vara med emma ;D




Kommentarer
Postat av: Peter

''vi var grymt trötta i slutet.''

Hur fan kan ni bli trötta av att sitta på lektarn och lata er? XD ni spelade ju inte ens!

2009-03-02 @ 20:08:17
Postat av: peter

vilken jävla svenska jag har... läktaren*

2009-03-02 @ 20:08:49
Postat av: rebecca

vadå? ;) de var ju jobbigt. hehe

2009-03-05 @ 09:17:05
Postat av: ida

precis rebecca ;p

2009-03-06 @ 11:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback