nyår

det blev att vi for till jacke och fira nyår, de blev jag cajsa emma jennie david & jacke! Och vi ville jätte mycket upp på larssonsberget på tolvslaget och se alla raketer ;-) men vi hade ett problem,vi hade inga skotrar eller bara 1 för jacke har ju somsagt kört sönder två stycken...Men jacke fixa de, och vi fick låna nån gammelskoter haha. På kvällen spelade vi spel, gh och sånt,klockan 11 begav vi oss mot berget! jag och jennie fick tolka på en släde typ och vi trodde seriöst vi skulle välta eller nå, och vi skrek som fan och skratta men vi klarade oss upp. där uppe satt vi och grillade och så.sen på tolvslaget såg vi alla raketer och det var skit coolt för man såg över hela piteå. sen for vi tillbaka och då tolka cajsa med oss också, och då trodde vi att vi skulle dö men he gjord vi it!

jag följde emma till cajsa och sov hos henne! vi alla tre sov i en dubbelsäng, jag vaknade på natten av att cajsa snarkade gudförbannat högt! haha så då låg jag vaken ett tag men klarade av att somna om. sen på morgonen hade cajsa försovit sig 1 timme (hon skulle till falun på cup) så hade cajsa smart som hon är inte fixat skjuts så hon ringde runt till hela lillpite typ, men hon fixa de

kommer kanske nå bilder sen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback