lista

vad heter hon: ida rådman
vad kallar du henne: bara ida
Hur länge har ni kännt varandra: hm.. jag tror de var sen 3;an typ?
Har ni alltid varit bästavänner: typ ;)
Vad gör ni när ni är?: skrattar, sover, äter ;o nämen vi hittar på nått kul.
Har hon haft sex: höhö, det ska jag inte säga här.
Dricker hon alkohol: nej! inte vad jag vet iaf .
Hur ofta är ni: förr var vi jämt med varandra, inte lika mycket nu :(
Har du varit hemma hos henne: sååklart.
Vad gör ni när ni är hos henne: somsagt, skrattar sover äter.  
Är hon snygg: hee är hon :D
När ska ni ses nästa gång: på skolan imorgon :)
När pratade du med henne sist: idag
Har hon ätstörningar: nepp
Är hon tjock: neeeeej
Är hon snäll: jaa :)
Vad lyssnar hon på för musik: allt som har med tokio hotel att göra ;D och massa annat.
Vad är hon bra på: allt :)
Vad tycker hon mest om: hm vet inte vad hon tycker om mest, men hon tycker om musik, sommar, va med kompisar och hennes pojkvän
Pratar ni om allt: joda
Har ni bråkat någon gång: jo
Tycker du om henne: klart jag gör!<3
Tycker hon om dej: hoppas jag, hahah
Bråkar ni ofta: nä!
Bästa minnet: har jätte många, men det bästa är när vi var till Kreta!
Kommer ni alltid vara bästavänner?: hoppas det!

Jag och Ida i Kreta


I somras på hattudden





så små var vi när vi lärde känna varann



Kommentarer
Postat av: Ida

Haha åh sötis <3 du kmr alltid va min bästa vän!

2009-02-14 @ 09:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback