lista

Senaste..
Film du hyrde: Poseidon & school of life
Låten du lyssnade på: minns inte ;P
Personen som ringde dig: Jacke
Personen du ringde: Jacke
Tv program du tittade på: idol
Personen du tänkte på: Jacke

Har du nånsin..

Gråtit över en pojke: jo!
Gråtit över en flicka: jepp
Ljugit för någon: jepp
Varit i slagsmål: nej


Antal..
Gånger du varit kär
: ingen aning
Gånger ditt hjärta brustit: ingen aning
Hjärtan brustit på grund av dej: jåda
Personer från grundskolan du har kontakt med: typ alla :)


Senaste..
Bok du läste: Afrodite och sveket :)
Personen du fick brev av: hm.. typ jennie eller carro
Personen du fick sms av: Matildaj


Vad har du gjort idag: varit på läns och tränat, sen varit med jacke :D
Brukar du svära mycket: ibland ;-)
Hur tidigt stiger du upp: 7 halv 8
Gillar du att slåss: brukar inte slåss
Var har du ont: fötterna
Använder du hårspray: ibland ;P
Favorit serie: grey's anatomy
Håkan Hellström eller The Ark: the ark =)
Är du glad nu: ja
Var du glad igår: jadå!
Varför: jag var glad efter vi tränat klart och fick äta taaco :D
Vad dansar du till: bra låtar
Kan du sjunga: kan väl alla?

Brukar du..
Titta på dig själv i spegeln: ja
Gnälla: om jag inte får som jag vill :)
Sova: jaaa.
Ha ångest: ibland
Skada dig själv med flit: nej
Ta mediciner du inte borde ta: nej!
Drömma mardrömmar: jo, ofta!
Drömma sexdrömmar: hahah nej!
Klä dig i svart: ja
Gå i skolan: ja
Ha sex: ibland
Hata folk: nej
Lita på folk: ja

Vem..
Saknar du: IIIIIIDA! <3
Vill du döda: nej!
Rörde dig sist:  Jacke
Kysste dig sist: jacke<3
Vill du kittla: JACKE!!
Kramade du sist: jacke igen :)
Vill du prata med: finns många jag vill prata
Skrek du på sist: sanna
Sårade dig sist: minns inte.
Gjorde dig riktigt glad senast: många gör mig glad :D

Har du..
För många vänner: nepp! ;D
Tvångstankar: ibland ;P
Färgat håret: ja
Brutit några ben: nää
Egen dator: jo
Bra självförtroende: nej,
Kysst någon: ja
Bjudit ut någon: nej tror inte det :)
Varit kär: jag är kär!
Dumpat någon: jepp
Blivit dumpad: jadåå
Velat vara otrogen: aldrig
Rymt hemifrån: när jag var liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback