GRATTIS ERIK

idag spelade vi match klockan 9 somsagt, var tvungen att vakna klockan SJU ;s
och vårat lag är inte precis morgon människor så på uppvärmningen somna vi
typ (iaf jag) ;) vi gjorde ett noll på en hörna jag la och anna bäckström gjorde mååål!
och så ffick dom straff och gjorde 1-1 ;s aja , matchen slutade 1-1 och vi var värda
att vinna med det spelar ingen roll he var ju bara avslutningsmatch! ;>
efter det for jag och johanna och badade i lillpite poolen :))

Imorgon fyller min bror erik 21 år, grattis! men vi var och gratta han idag.
vi åt tårta och massssvis med gott fika =) 

och snart kommer det nog upp en bild på "stiv" igelkotten jag och ida såg, för jacke såg också
den dagen efter och filmade och tog kort! hahah.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback