SKOTERDAG

idag var det jätte fint skoterväder så då for jag,jacke,emma,cajsa,martin,david,eve och jennie
med skotrarna till typ nånstan ovanför yttersta. när vi kom dit grillade vi hamburgare (; och mästerkocken
var david sandberg :) dom blev faktiskt skit goda. sen ville martin och david fara och köra i pudersnö
och leka , så då gjord dom he medans vi packa ihop! sen när vi skulle fara ringde vi till dom. då hade
dom såklart kört fast och it lite heller , och vi började leta dom och det tog skit länge för dom förklarade
värsta dåligt ;> sen hade dom tagit sig lös så då hittade vi dom och for hem!

sen hade vi match mot sgif och det gick sämst!!
det var en 96:a , fyra 95:or, två 94:or och fyra 93:or , så det var ändå bra gjort (;
alla var typ sjuka och så .. =/ och jag var ovanligt sur efter matchen ;>
men nu har jag fått mat och så i mig så nu har det gått över!
ska lägga mig tidigt iväll är så trött och ska upp tidigt i morrn ska på stan med ida!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback