LÖRDAG-SÖNDAG

Igår sov jag hos ida ;> vi for till svensbyn men for hem ganska fort för
det var lan och då är dom ju jätte trevliga, eller så inte! typ bara inne i
datorn. men när vi kom hem såg vi wrong turn 2 och jag tycker den var
bra ;) haha. Sen somnade vi och när vi vaknade såg vi typ tecknat haha , sen såg
vi hela bring it on utan att somna , den var riktigt bra! ;>

ikväll var jag,ida,johanna,emma,david,martin,pontus,jennie,emma,cajsa,ante
(glömt nån?) körde skoter & grillade , sen for vi till jennie och såg
wong turn 2 igen för jennie hade hyrt den och ingen annan hade typ sett
den förrutom jag & ida. men det var lite roligt att se när alla blev rädda!
men nu ska jag och ida gå och lägga oss.

godnatt!

Kommentarer
Postat av: joel

Men wrong turn 2 suuuugeeer!.. Gah!!xD

2008-02-25 @ 03:01:29
URL: http://musikerns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback