HOS JOHANNA

nu ligger jag hos johanna vaknade just . men johanna ligger och sover än =) får se hur länge hon sover. men jag tog ju med min dator för vi skulle se film på den, så kan sitta på den tills hon vaknar!

igår blev jag och johanna sugna på godis (som vanligt) så vi gjorde typ daim eller kola , gott var det iaf :) Klockan halv 11 eller nå så ville johannas mamma ut och köra vagn med blajen johannas häst, men det var så mörkt! Men då for jag och johanna ist! ;> det var lite läskigt i skogen men kul. För lite kläder hade vi då inte! När vi kom hem igen så började vi se norbit och åt kolan. Sen efter det så var båda jätte trötta och somnade.


Johanna rider Blajen :) tagen i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback