Kittelfjäll

Idag kom jag hem från en underbar påskhelg i Kittelfjäll. Det var inte så bra åkning, men vi har strålande sol båda dagarna. Igår GICK jag Victor Anders och Fredde upp på toppen av ett fjäll. Tog ungefär två timmar, trodde att jag skulle svimma. Det var så jävla jobbigt att gå upp i snön med pjäxor och bära på skidorna. Kan säga att jag har gode mycket träningsvärk i armarna och benen. När vi väl var uppe på toppen var det så himla skön känsla att man klarat att gå hela vägen, och skidåkningen ner var grymt härlig.

Idag har jag tränat fotboll och nu ligger jag i sängen och läser bloggar. Ska snart sova eftersom jag ska upp klockan 08.00, då ska jag och Sanna iväg och gymma.


Stolt och svettig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback