alla heter glenn i göteborg

Vi har inte kunnat ha de bättre på våran klassresa. De har varit hur kul som hellst.
Okej, magsjukan kunde vi ha skippat. Fast de var lite roligt, 7 stycken av 18 spydde.
En efter en kom och sa -jag har spytt. Men de var tur att alla spydde typ en gång sen
var de bra igen. Men jag och jennie låg och sov hela dagen dom var på liseberg och
mådde lite dåligt :( Men vi hann iaf fara dit, och helt gratis. För vi hade gratis inträde
och jag fick saras band så jag kunde åka gratis.

Men vi hann iallafall göra massor med saker bla. paddanbåtarna, allsvensk match, älsborgsfästning,
laserdome,badat och stan flera timmar nästan varje dag. Och vädret har varit bra (y)


blev en bild på glenn när han hälsa på, bilder från klassresan kommer de
massor av sen när jag har lagt in dom ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

jahaa haha , har du beställt den ?;p ja såg då inte att den fans i blå :)

2009-05-31 @ 13:07:32
Postat av: Anonym

varför ska du inte ha den ? Var den bra storlek då ?=)

2009-05-31 @ 19:19:12
Postat av: Ida

*

2009-05-31 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback