A walk to remember

dom senaste dagarna har jag varit med jacke&emma.
Vi har kört skoter sett film spelat buzz gh osv. I tisdags kom
alexander och va me oss.

Idag körde vi skoter till tällträsk och var där över dagen.
Spelade lite spel. Hemresan gick bra, förrutom att
vi körde lite fel, eller ganska mycke fel, emma hade
lite bränsle och den enda mobilen med pengar var
kvar på stugan. Annars gick allt bra ;)

Efter träningen skjutsade sanna in mig och jacke
till stan, vi köpte godis och ben & jerry's.
Nu har vi sett A walk to remember.  Usch va sorlig
film, men grymt bra! Jag grät så mycke så jag fick
ont i halsen. Gissar att alla har sett den, men om
man inte har de rekomenderar jag den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback