katrineholm

har inte orkat skriva om katrineholm men nu ska jag göra det!

När vi kom till stockholm skulle vi byta tåg, så vi skulle vara där i 2 timmar. Och det var lite tråkigt att vara på tågstationen så länge, så vi drog på stan i mjukis och sluskiga haha. Det fanns jätte snygga skor på hm och massa annat snggt men jag köpte ingenting.

på fredagkväll såg vi juniorlandslaget f92 norge-sverige, och jag som hade längtat att få se julia spela men hon var sjuk :(( men sen nästa dag spelade dom en till match mot norge, och då fick jag äntligen se min älsklingsjulia spela och hon var bäst, tyckte jag men enligt hon var de den sämsta match hon hade spelat. Och jag behöver inte säga så mycket om våra matcher, vi vann iaf en match mot västernorrland/jämtland och vi kom bättre än norrbotten förra året fast vi var sämre.

sen har vi haft jättekul, tror vi hade roligast av alla lagen, för vi visste att vi inte hade en chans att vinna.
bilder kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback