rubrik

idag på matchen mot strömnäs fick vi veta att vi inte hade nån målvakt, våran enda målvakt hade inte hört av sig. Så cajsa lindqvist fick ställa sig i målet och hon var kingen, hon räddade nämligen 2 straffar. Vi ledde hela första halvlek med typ 7 bollar men dom vann med 2 bollar..

efter matchen kom cajsa till mig, vi for till vischan och tryckte i oss ett skrov, sen höll vi på och lejda oss ni kan läsa hennes blogg, men jag gissar att alla läser hennes blogg eftersom hela piteås befolkning verkar läsa den medans jag har typ 15 trogna läsare.

matchen mot boden vann vi med 10 eller 11 bollar tror jag det var.. och ikväll har jag varit med cajsa jacke jennie david & emma!

ska sova nu, får ingen sovmorgon har match mot kiruna 10.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback