hejdå 2008 hej 2009

JANUARI
startade bloggen, haha


FEBRUARI
jag och älsklingen blev tsm<3

skoterdag med emma till tällis


MARS
konsert på sjulnässkolan och lillpiteskolan

på lillpite skolan fick vi skriva autografer! hahah

APRIL
sundsvallscupen

praoade på hultan


MAJ
for till min kusin i norge och firade deras nationaldag



JUNI
examen

studentbalen

jag,ida och sanna jobbade på rallycross :D


JULI
gothia

pdol


en bra dag :D


AUGUSTI
några bra dagar

ett halvår med älsklingen


SEPTEMBER
min första älgjakt med jacke och erik ;)


OKTOBER
fotbollsavslutning

steg ett i härnösand


NOVEMBER
sdol

prao på coop forum


DECEMBER
julafton

nyårsafton med jennie,david,jacke, emma och cajsa :D

jag och emma 15 år











Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vilka snygga bilder;D haha

2009-01-03 @ 20:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback