inte min dag...

idag är de inte min dag, började redan på morgonen då jag försov mig och missade bussen!

på idrotten hade vi styrkebana, och då hade vi olika
stationer i en ring, och på en station skulle man kuta
ikapp dom som var på andra sidan ringen, och när
jag kuta runt sprang jag in i eves armbåge (hon gjorde
nån annan övning) sen fick jag en stor fläskläpp ..
sen har det hänt massa småsaker!

nu har jag pluggat so - första världskriget
och har världens huvudvärk ;o och imorgon
är det nationella prov i svenska! great
en bra sak är att mamma beställde klipptid
till mig idag. Så den 25 februari ska mina
slitna hårtoppar bort.

ska sova nu, och hoppas att morgondagen blir bättre!


puusss på min snyggeve<3

Kommentarer
Postat av: Ida

shit va snygga ni är :)

2009-02-04 @ 06:41:45
Postat av: julia

massor snygga!:)

2009-02-05 @ 20:33:30
URL: http://julialagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback