grattis

GRATTIS EMMA PÅ 16 ÅRS DAGEN! Känns lika tungt varje gång hon
hon lämnar mig och blir äldre.. Fast snart är vi lika gamla igen, hehhee :)

Idag följde Ida till mig efter skolan, vi såg Harry Potter och halvblodsprinsen
igen. Men denna gång utan att somna, den var iallafall riktigt bra!
När Ida hade farit hem såg jag arga snickaren, och jag fattar inte hur dom kan ha husen
sådär :O Jag låg och längtade att se reslutatet som alltid är lika kul att se. Men helt plötsligt
vakna jag och de var nått annat program, attans! Aja, de var skönt att få sova en stund.

Imorgon har vi bara en lektion sen ska jag hem och göra bort lite skolarbeten.

Och bara för att de är Emmas födelsedag ska ni får se lite bilder på min söta kåmpiz.








Kommentarer
Postat av: emma

hahaha älska bilden i eves rum!!;)

2009-12-04 @ 15:53:52
Postat av: Rebecca

hahahha jag med ;) du är så sexig.

2009-12-05 @ 14:03:53
URL: http://rebeccaohman.blogg.se/
Postat av: emma

som vanligt då!

2009-12-10 @ 19:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback