helg

Har inte orkat uppdater nånting i helgen. I fredags var
jag hela kvällen hos sanna, vi såg på talang. Sen for jag
till jacke och där var emma och viktor, vi spelade kort.

på lördag följde jacke till sanna. Sannas doktor sa att
de var ganska säkert att det skulle bli operation i umeå
på tisdag. Sen på kvällen var vi me linn och anna, hyrde disaster movie
den var så dålig att den blev roligt.

idag skulle jag och jacke hitta på nått kul, eftersom de var sista
dagen på lovet. Vi tänkte fara på phb men fick inte med oss nå
folk. Ikväll har vi varit hos sanna, spelade bingolotto och såg
wipe out. Vann faktiskt två sverigelotter ;) Och idag fick vi också
veta att de blir nog ingen operation i umeå :D






puss på min älskling sanna, hon är bäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback