trött

idag var jag riktigt trött orkade knappt stiga upp! vaknade först 06.45 av att jacke ringer - hej vad gör du? gör man det kvart i 7, frågar vad nån gör?! klart man sover! men han visste inte riktigt vad han gjorde, för sen frågade om han verkligen hade ringt eller om han drömde!

idag gick skolan segt för jag var så trött. hade orientering idag med, och klara de (Y) ingen mer orientering, yees!efter skolan kom jacke till mig, jag skulle börja plugga NO men var för lat. Har muntligt förhör på onsdag men vi ska vara i grupper. Det är om typ blodet,hjärtat och de där ;P sen ska vi också vara klar med en fördjupning i veckan tror jag den ska vara klar :o jag har om immunförsvaret. Och jag är alltid seg i början, och just nu fattar jag ingenting ;p och när jag tänker efter vet jag inte när jag ska hinna göra det, har träning tisdag torsdag och måste baka onsdag med emma för vi ska sälja fika på nå grejjs för klassen! ;> äh hinner säkert göra småsaker varje dag och jobba på sol på onsdag ^^

he blev tjorvigt inlägg, vet typ inte vad jag skriver! ;> ska sova nu så jag orkar upp imorgon. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback