med linn och emma

igår for jag och linn till emma. När vi kom dit satt hon i inglasningen och hade gjort de mysigt me ljus och hade chips,godis,dipp och gurka :) Vi satt där och pratade och myste. Sen spelade vi Wii, de var skit kul =)
sen såg vi ett tag eurovision dance contest men he sög .. Sen sov jag hos emma =)

idag vaknade jag kring halv 11 för emma väckte mig och sa att hon hade gjort scones och dom var klara! emma hade hunnit kolla på tv i typ 2 timmar duscha och sen baka scones, ja emma vaknar tidigt! hon vaknade kring 8 imorse.
Så vi gick ner och åt . och hennes scones är så himla goda . mumms :) sen spelade vi xbox sen skjutsade hon hem mig! ;d

ikväll är de fotbollsträning! ;p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback