lista

VEM.
Vem är i rummet med dig?
ingen
Vem pratade du senast i telefon med? eve
Vems hus var du senast i? mitt
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Jacke :)
Vem önskar du att du var med nu? vet inte ;P
Vem ringde dig senast? jacke
Vem ringde du senast? jacke :P

VAD.
Vad åt du senast?
plättar
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? grå
Vad är den närmaste saken som är rosa? ingenting ^^
Vad har du på fötterna? sockar
Vad är din favoritfärg? ingen speciell
Vad är din favorithemsida? har ingen favorit, men det är kul och läsa andras bloggar :)
Vad hör du just nu? coldplay
Vad stod det i ditt senaste sms? "farmor såg bilden på dig när du är läskigt :)"

VAR.
Var är din telefon? i min hand :) pratar me jacke!
Var är din mamma? nere
Var sover du? i min säng!
Var fick du tag på tröjan du har på dig? ingen aning, har en PT tröja
Var i ditt rum är du? i min soffa
Var skulle du helst vilja vara? utomlands! =)
Var går din drömresa? vet inte, men nånstans där det är varmt :D
Var sov du senast? i min säng

 

 

åh , eve ringde och sa att hon skulle in till stan till sin pappa direkt efter skolan imorrn, så då ska hon inte köra moppe och då kan vi inte åka hem på hålet och baka ;( aja! vi får väl hitta på nått skojj på skolan! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback