sammandrag+fotbollsavslutning

Lördag: vaknade jag kvart i sju och började packa för match och fotbollsavslutningen! Första matchen var mot Kalix, då vann vi :) Sen var den färdig typ 10 och nästa match var 3 .. så vi fick va i sporthallen skit länge, och då köpte vi massa lotter! Eve valde lott åt mig och då vann jag :D Sen andra matchen mötte vi Sgif och vann den med ;d Sen duschade vi och fixa oss lite, och for dit vi skulle sova de var på nått läskigt vandarhem som var ett gammalt sjukhus ;s! sen åt vi på golden, jag åt stekta nudlar me kyckling ;> Sen blev jag och Vickan sugna på att fara på nodo och köpa varm choklad med grädde och marshmallows, så då for vi och nåra till och köpte det och he var jävligt göött! sen for vi och bowla, jag förlorade! Sen for vi tillbaka och gjorde ingenting och sen somna jag!

Söndag:Vakna vi av thure och arne klockan 8 ... då for vi till bergsviken och spela match, mitt lag förlorade.. och dom andra fick en biobiljett! Fusk -.- haha! jajja.
nu har jag just duschat, ska på bio ikväll! vill se High School Musical men mamma vill se rallybrudarna haha så det blir säkert å se den . Vi ska tydligen äta på pentryt idag ;o haha


mars som jag vann ;-)

vickan på golden :)

stekta nudlar me kyckling

muuuummms!

moonlight bowling






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback