tidsfördriv

Vad drack du senast: mjölk
Vad gjorde du igår kväll: var me jacke&färgade håret
Hur många hamstrar har du haft: ingen
Har du piercingar? nepp, eller öronen! fast tror dom har växt igen ;P haha
Kan du gå ner i spagat: nej, är vig som ett kylskåp
Vad ska du göra i kväll: sova
Vad ska du göra i morgon: skola/träning
Senaste Inköp: tuggummi och polly
Senaste film: madagaskar
Vad har du i ditt fönster: lampa
Tycker du om att cykla: ibland
Vad ska du göra nu: borde plugga
Vem träffade du sist: sanna
Vad ska du göra sen: plugga
Vem skulle du vilja träffa nu: vet itt
Sjunger du i duschen: yeeeepp
Vem ringde du senast: mamma
Vem ringde dig senast: jacke
Hur länge sov du inatt: ork it räkna
När ska du gå och lägga dig ikväll: kommer säkert bli sent för måste plugga lite till
Vad gjorde du för tre timmar sen: satt säkert vid datorn
Vad skulle du vilja göra nu: ingenaning
Har du badat i år? jo det har jag
Tidsfördriv?
Vad heter du just nu på msn: Rebecca
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? jacke, för att jag ville?
Kär i någon just nu? klart jag är :D
Varför? för han är bäst :)
Känner du någon som heter likadant som dig? jo
Favoritsläkting? vet inte ;)
Morgontrött? jaaa
När är du född?: 1993
Var bor du?: lillpite
Var vill du bo?: just nu vill jag bo här, men sen vet jag inte!y
Har du syskon?: Ja
Nuvarande hårfärg?: mörkbruunt
Riktiga hårfärg?: typ blont
Ögonfärg?: blåå
Vad läser du för bok nu? afrodite
Humör just nu?: trött
Vad har du för parfym idag?: ingen
Vill du ha barn?: jo, men inte nu
Vad ska dom heta? har inte tänkt på det!
Hur stort är ditt rum? nog stort
Har du tv/dator i ditt rum?: båda
Hur många converse allstarskor äger du?: inga
Brukar du vara osminkad i skolan?: ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback