NORGE

igår kom jag hit till norge. Resan gick bra =) lite jobbigt men.. klockan 12.55 gick flyget från kallax ,
kring 13.55 var vi på arlanda, klockan 15.35 gick flyget från arlanda till norge och kring halv 5 var
vi i Norge! ;D igår tog vi det lugnt.

idag for vi på stan och shoppade, jag hadlade
två bh;ar
ett trospar
en examensklænning
en tunika
ett byxpar
& ett linne

efter det for vi till typ nån stor sånnhær backe dær dom backhoppar =) det var skit stor ;oo
sen vægen upp till hejna tornet var væligt långt! ;>
nu sitter jag hæra och har vældigt ont i mina føtter.. och imorrn ær det 17maj och dom gør massa
saker typ , så måste upp tidigt och se nå tåg isabel går sen ska man vinka till kronprinsen & kronprinsessan
och massa saker dom hittar på på deras nationaldag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback