helg

Fredag for jag till stan med ida och hennes mamma och pappa hon skulle köpa ny moppe hjälm och glasögon till hjälmen och ta ett ID kort som blev super snyggt (y) efter det for vi och fikade! sen på kvällen var det bestämt att vi skulle på pentryt med eve,johanna,cajsa,emma och jennie,men då blev det något tjorv med att cajsa hade match men då fick vi veta att den var tidigt så  jag och ida fixade det som vanligt ;) Så då for vi och åt på pentryt men jennie kunde inte följa.. och jag åt friterad kyckling m ris som vanligt muuummms, efter det for vi på hemmakväll och hyrde Creep och Kallt Byte två skräckfilmer :) vi gick till Eves farbror och började med att se Creep som jag har sett förr! Och i mitten av filmen var jag och ida tvungen att gå för vi skulle sova i eriks lägenhet och då blev det nå skit me nycklen så vi gick till hans lägenhet. När vi kom fram så fick vi sitta typ 10 min och vänta på nyckeln haha men tillslut tog vi oss in . Jag och ida hade väldigt tråkigt när vi var själva och jacke var med joel och dom hade också tråkigt så då kom dom. Vi hade typ raptävling och så Beck svaga länken och när filmen var igång så gjorde vi allt annat än att se på filmen men jag och ida har sett den förr så he gör inget. Dom for hem kring halv 2 och jag och ida somnade direkt .

Lördag vaknade jag och ida kring halv 11 vi började städa eriks lägenhet. Sen kom idas mamma och hämtade hon och jag for och såg Lif spela mot MSSK . Och det var jätte varmt (y) sen for jag hem och tog på mig bikinin för att sola. Så kom johanna över och frågade om jag ville följa på vischan och äta men hon markus viktor jesper och simon jag var it så hungrig då men jag följde! sen när vi var framme var jag jätte hungig men då hade dom såklart stängt. När jag kom hem så duschade jag och fixade mig och så kom markus ida och jacke vi såg Ice Age :D sen kom linn och viktor och då såg vi Körslaget. Sen for markus och då blev vi sugna på godis och chips och viktor och jacke ville på max ;D så vi
tog mopparna och for in till stan. När vi kom in till stan så var det skiiiiit mycke bilar ;

jag- Det är ju cruising
jacke- Nää, det är lördag!
jag- ofta det är så mycket bilar på en lördag!
hahahhaha . Det var cruising i stan och fullt me bilar och jacke hade ingen blinkers. men vi överlevde! Jacke och viktor åt på max sen for vi på 10 till 12 och köpte chips sen for vi hem till mig och daaansade

DAGENS DANSLÅT:
David Guetta - love don't let me go

Söndag dåligt väder (n)


Det där blev ett himla lång inlägg men jag har iaf haft en jätte rolig helg (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback