KONSERT

idag hade vi konsert med elevensval gruppen som har musik (;
vi spelade först för lillpite skolan 1-6 och sen sjulnässkolan!
vi skulle vara på lillpite skolan kvart i 8 , johanna sov hos mig och vi skulle
fara när hennes brorsa for till skolan halb 8 . och vårat tema var rock så
tjejerna skulle volumera med volume master hela håret och mitt långa & tjocka
hår tog typ en timme att göra + att johannas hår skulle fixas så klockan 5 ställde vi
väckaren ;S;S och somnade halv 1 typ :P men som vanligt kunde jag och johanna inte
vakna med väckarklockan så vi sov till halv 6 och gjorde oss klara , och vi var färdiga
precis ! =) när vi kom till lillpite började vi packa upp alla grejjer! sen började konserten!
det kom även barn från dagis som satt längst fram och det var ju ganska högt ljud eftersom
det var rocktema så det första dom gjorde när vi började spela var att hålla för öronen hahahah^
och en började gråta och gick iväg. men dom diggade iaf ^^ och var väldigt bra publik + lärarna!
när vi skulle packa in grejjerna stod typ alla småbarn och ställde massa frågor
vi fick till och med skriva autografer! hahahha. Sen hade vi spelning på sjulnässkolan där det
var mycketmycket mer folk men det gick skit bra bara att dom inte var lika bra publik som lillpitebarnen.
och dom vill inte ha nån autograf x)

KOMMER NOG UPP NÅRA BILDER SEN .
jag brukar säga att det ska komma upp bilder och det aldrig gör det hära , men nu måste jag för det är så fina bilder! hahahah =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback