UTE UR PSG

jag vill inte ens säga hur matchen gick .fast jag antar att jag måste ;s
som ni märker är det inte vinst .. nej utan förlust med 2-1, jag blir så sur!!
sista summergames och vi går inte ens vidare! vad har hänt?
och alla som sa att dom var taggade, var det bara ord eller? för jag vet att vi kan!
nu skakar jag och har ont i huvudet för jag spelade hela matchen, och jag måste
faktiskt säga att jag kämpade inte för skryta eller nånting men..
och drack nästan ingenting bara på halvleken! som linn sa, vi har inget eget spel
om vi möter ett dåligt, då spelar vi likadant och är det ett bra lag, då spelar vi bra!


ikväll är det psg discot, får se hur man tar sig och om man orkar och allt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback